Salutare! Numele meu e Dani Godja și o să abordez azi un subiect sensibil pentru mulți dintre voi. Fac asta pentru că am observat la mulți antreprenori această problemă. De aceea am scris un articol prin care doresc să aduc puțină lumină în mindsetul vostru de antreprenor dornic de performanță.

Tu îți iubești mai mult produsul decât clientul? Cât de atașat ești de produsul pe care l-ai creat/ îl vinzi? Te superi dacă clienții nu văd valoarea pe care produsul tău le-o poate aduce în viața lor? Consideri clienții vinovați de faptul că nu vinzi atât de mult pe cât ai sperat/ ți-ai propus?

Dacă te regăsești în rândul celor care-și iubesc mai mult produsele decât clienții, atunci ai o mare problemă pe care trebuie să o rezolvi la nivel de mindset. De ce? Pentru că dacă un cliente nu vede valoarea produsului tău înseamnă că tu nu ai reușit să-l convingi de acea valoare. E posibil ca produsul tău să fie mult mai util și mai valoros decât tot ce face concurența ta, dar dacă tu nu știi cum să-ți faci clientul convins de acest lucru, el nu-ți va da banii lui. Iar fără banii clientului, produsul tău dispare și afacerea ta moare.

De aceea, sfatul meu e să-ți iubești mai mult clienții decât produsul. Dacă te concentrezi pe ei, atunci vei căuta metode prin care să rezolvi problemele/ nevoile potențialilor clienți. Bănuiesc că ai deja un avatar de client și-ți cunoști foarte bine publicul țintă căruia te adresezi cu produsele tale și nu consideri că produsul tău e pentru toată lumea atunci când creezi o reclamă pentru el.

Dacă produsul tău nu satisface o nevoie a clientului, atunci el nu-ți va cumpăra produsul. De aceea, concentrează-te pe a-i explica prin toate metodele de care dispui care sunt beneficiile pe care le are folosind produsul tău. Nu presupune că el trebuie să le cunoască și că e normal să-ți cumpere produsul! Iar dacă vrei să scriu mai multe articole prin care să explic mai detaliat ce e avatarul de client, scrie-mi aici pentru că eu nu am cum să intuiesc ce-ți dorești tu să citești aici. Comunicarea clară face minuni!

 

Ne auzim săptămâna viitoare!

Toate cele bune!

DanGo